Фотография: Profimedia
Луксозните брандове разполагат с утвърдено име и доверие в очите на обществеността. Това е причината клиентите да искат техните продукти, но и екипите да търсят все по-различни начини за представянето им. Проучване от близкото минало показва, че в последно време high fashion марките наистина обръщат сериозно внимание на това, което споделят с потребителите си онлайн. И ако игнорираме случилото се с Balenciaga, наистина е така. Благодарностите заслужава Симон Порт Жакмюс.
Нетрадиционните ревюта, случващи се с еднаква лекота из провансалските лавандулови полета и на първа линия на екзотичен хавайски плаж. Изключително стратегическото използване на социалните мрежи. Близкият контакт със звездите, които не са във всяка втора рекламна кампания. Смеем да твърдим, че Jacquemus промени стойността на успеха в дигиталното пространство и успя да изгради идентичност, която резонира с иначе претенциозната публика, но и я отличава от конкуренцията.
Причината всички да искаме да споделим техните видеа на Story – без значение дали става дума за тези с гигантските чанти по улиците на Париж, или пристигането на Джулия Робъртс на последното им ready-to-wear ревю – е именно силната емоционална връзка и усещането за ексклузивност.
Проектите на бранда често включват дрехи и аксесоари в причудлива обстановка, а историята задължително надхвърля дрехите и аксесоарите. Иначе казано, не сме далеч от дизайнерския процес и не виждаме само директното предлагане. Въпреки че не е част от голям конгломерат, Jacquemus разбира основите на страхотния маркетинг и важната роля на връзката с феновете. Точно тя му помогна да привлече вниманието на големите имена в индустрията. Може би и стотиците хиляди кадри с популярния модел Le Bambimou.