Алберта Ферети: „Днес жените вече не се страхуват да се осмелят"

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Алберта Ферети

Наричат я „кралицата без корона” на италианската модна индустрия. Алберта Ферети е родена през 1950 година. Всичко в нейната кариера започва, когато отваря собствения си бутик Jolly, през 1968 година, когато е едва на 18. С таланта си Ферети скоро се превръща в сила, с която се съобразява цялата модна индустрия.

1974 година е времето, в което звездата на Ферети изгрява на модния небосклон – дизайнерката създава първата си линия под собственото си име и се радва на грандиозен успех. Алберта Ферети се нарежда сред най-известните дизайнери, а през 1980 г. става собственик на компанията Aeffe. Партнира ù нейният брат Масимо Ферети.

Днес Aeffe си партнира с известни модни къщи като Moschino, Pollini и Jean Paul Gaultier.

През 1989 година Ферети става първата жена член – учредител на италианска банка, наречена Cassa di Risparmio di Rimini, което е и още една добавка към иначе богатото портфолио на талантливата дизайнерка. Тя е обявена и за най-добра жена сред предприемачите в Емилия – Романя.

През 2009 дизайнерката пуска собствена марка парфюм, който впечатлява Клаудия Шифър. Почитателки на дрехите на Алберта Ферети са звезди като Мерил Стрийп, Сандра Бълок, Скарлет Йохансон, Ума Търман, Ема Уотсън и Даян Крюгер.

Разгледайте някои от моделите на колекцията, която тя представи наскоро в Монте Карло. Алберта Ферети познава клиентите си, и въпреки че продължава да доставя онези мечтани и леки шифонени рокли, за които самата дизайнерка признава, че са подправили нейната идентичност, тя също се стреми да добави и ексцентричност на дрехите.

Преди ревюто Ферети каза, че вниманието ù към ежедневното дамско облекло продължава с „по-прецизна визия”, тъй като тя работи, за да предложи изискани алтернативи на „силните жени", които са нейни клиенти.

„Толкова много се е изговорило за делничното облекло, но аз мисля, че съществува желание да бъдем по-ексцентрични и уникални, да изследваме по-индивидуален и специален език. Днес жените вече не се страхуват да се осмелят”, каза Ферети.

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA