Откакто Алесандро Микеле е творческият директор на Gucci, рекламните кампании на модната къща са били позиционирани в 40-те години на Холивуд, древногръцки град и Disneyland, а не по-малко еклектични звезди са били техни лица. Италианският бранд представи новата си колекция за сезон пролет/лято 2020 и освен истински грабващи кадри, заснети от Брус Гилдън, виждаме и много коне. Да, точно така, коне, както сами ще се убедите от галерията по-горе. Красивите животни позират рамо до рамо с моделите в ресторант, на бензиностанция, на плажа и дори в басейн. Видеото към рекламната кампания е заснето от Йоргос Лантимос, който има сюрреалистичната идея да ги превърне в неизменна част от позиционирането на новата линия.
Творческият екип на компанията разкрива, че поглеждайки кампанията веднъж, човек няма да може да разбере смисъла ѝ, но точно това е либералната идея, която са се опитали да предадат – понятието за стил зависи от окото на всеки един от нас. Ако сте запознати с историята на Gucci, присъствието на конете не би трябвало да ви изненада, защото те са част и от една рекламна кампания на бранда, осъществена в 20-те години на миналия век. Максималистичният Микеле представя бляскави, цветни и дръзки решения за новия сезон, който ще въплъщава в себе си идеята за секса и свободата.