Тази година всички модни къщи са принудени да потърсят креативни начини, по които да демонстрират новите си висши творения. Dior е от първите брандове, които се присъединиха към Парижката седмица на модата, представяйки всичко най-горещо, което се е случило зад четирите стени на луксозните ателиета по време на социалната изолация.
https://www.instagram.com/p/CCTx7tDojqT/
След като възможността за традиционно ревю с десетки супермодели не е опция в момента, креативният екип на бранда залага на фотосесия, в която моделите са показани върху миниатюрни манекени.
Пътуващи между градовете такива са били използвани още от времето след Втората световна война, за да може те лесно да стигат до клиентите, които се интересуват от висша мода.
„Създадохме този проект в особен момент от живота. Това е нещо различно, но и много красиво", споделя Мария Грация Киури, която често е упреквана, че бяга от същинската философия на бранда в крайно минималистична посока.
https://www.instagram.com/p/CCTePANpwxE/
Вечерните рокли на френския бранд този път са вдъхновени от сюрреализма в изкуството, а всички гореспоменати модели намират място и в ексцентричен късометражен филм, заснет от популярния режисьор Матео Гароне.
https://www.instagram.com/p/CCUbH0zIyAH/
Киури иска да отправи посланието, че в Париж „традициите са живи", а без значение от ситуацията, модата има нужда от поле за изява. Въпрос на време е всеки да намери своето!