Една различна празнична кампания от Prada

Луксозният моден бранд посреща празниците с рекламна кампания, напомняща за филм ноар.

Димитър Андонов
Димитър Андонов 03 ноември 2020

След като Марая Кери потвърди, че е време да дадем старт на празничното настроение, Prada представи Holiday 2020 кампанията си, носеща името A Stranger Calls, заснета изцяло от легендарния моден фотограф Стивън Майзел и базирана на оригинална кратка история от британския автор на бестселъри Кандис Карти-Уилямс. 

С драматични черно-бели и цветни кадри, допълнени от още по-впечатляващи видеа, рекламната кампания на луксозния бранд е доста по-различна от повечето празнични такива, но определено заслужава внимание. 

"Синтез на класицизъм и футуризъм, фокусът ни този път е върху новата чанта Prada Cleo, която дебютира в шоуто Prada Multiple Views SS21 и е част от колекцията ни дамски дрехи за пролет/лято 2021. Скъпоценните бижута в злато с турмалин или сребро пък преосмислят емблематичните линии на Prada", гласи официалното изявление на творческия екип за кампанията, заснета в изолирана вила в Италия и водена от Фрея Беха Ериксен, една от музите на покойния Карл Лагерфелд.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA