Във втората колекция на Матю Уилямс за Givenchy виждаме таланта на дизайнера за вдъхновяващи модели със силен акцент върху дължината на тялото.
"В много отношения тази колекция е свързана с постоянното напрежение между двата свята. Става въпрос за намиране на личен смисъл при трудни обстоятелства, става въпрос за искреност в това, което правим, а не за стратегия. Искахме да внесем усещане за изживяната реалност заедно с прецизността, елегантността и екстравагантността в облеклото и външния вид", споделя самият той. "В крайна сметка модата за нас е начин на съществуване, чувство и свързване, а не игра, която трябва да се играе. Това е монументализиране на ежедневието, изпълвайки го с емоция - като музика, която можете да носите."
Атрактивни сутиени, прозрачни модели и привличащи вниманието аксесоари са само част от акцентите в колекцията, която издига на пиедестал лукса по един съвсем нов и различен начин.
Естетиката на Уилямс за виртуалното шоу е повече от впечатляваща, а преди неговия старт куп известни лица като Ким Кардашиян, Ан Хатауей, Кейт Мос, Лора Дърн и Кендал Дженър споделиха кадри в социалните мрежи, облечени именно в новата творческа визия на модната къща.