Тазгодишната есенно-зимна колекция на Burberry не следва методологията, а инстинкта. Не бяга далеч от традиционните кодове на марката, но същевременно внася глътка свеж въздух в обособената бежова гама.
И въпреки че я създава край езерото Комо, Рикардо Тиши не крие, че основната движеща сила при проектирането ѝ се оказва любовта му към британската ексцентричност. "Имах време да забавя темпото. Модният бизнес е много бърз. Това е огромна компания. Трябваше да поспрем", споделя самият той. "Бавно изградихме идентичност и разбрахме, че самоличността ни е силна извън етикета."
Лекотата, която новите модели носят със себе си, успоредно с адаптацията към съвременните модни разбирания, показва, че макар сегашното време да е особено зависимо от милион други неща, все пак можем да внесем чувство и емоция в ежедневието, дори да сме на хиляди километри от Острова.
Колекцията носи вибрации от края на XIX и началото на XX век, а основното продължава да бъде търсенето на идентичността в съвременната попкултура. "Много е секси, но без да съм вулгарен. Женствеността е нещо, което наистина исках да постигна в Burberry, защото това е мъжка компания." И въпреки че двете могат да живеят в абсолютна симбиоза, Тиши продължава напред. "Имам чувството, че вече виждам Burberry в речника си."