Въпреки че голяма част от световноизвестните дизайнерски брандове решиха да кажат "сбогом" на традиционния моден календар и представят на аудиторията си само две колекции годишно, монополитните модни къщи категорично продължават да впечатляват и с ежегодна ризорт колекция.
Oscar de la Renta заложиха на свежа кампания, Louis Vuitton на футуристично шоу извън Париж, а Versace - на забавна нова перспектива.
"Мисля, че в момента има подновено чувство за оптимизъм и исках колекцията да говори за това. Сега е времето е да се забавляваме и е правилен ход да поставим нещо положително в света. Никога няма да се върнем в стария свят или в старото "нормално", но новото СЕГА ми изглежда така", споделя Донатела в официално изявление за колекцията, която със сигурност подчертава традиционния дух на марката, но и носи много гръндж елементи в пастелни нюанси.
Ако това е бъдещето на модната индустрия, we're totally down for it.