Матю Уилямс избира изоставена локация в Париж, за да представи новата ризортна колекция на Givenchy, вдъхновена от децата на 90-те.
Свикнали виждаме цветове, принтове и много блясък в този аспект на модната индустрия, креативният директор на луксозния френски бранд отива в другата крайност и ни въвежда в гръндж епохата с графити, високи ботуши, раници и деструктрурирани модели.
"Опитах да събера моите американски корени и чисто новия ми живот в Париж. Усеща се енергията за стремеж към ново приключение и привличането на нещо познато, докато същевременно да създаваш нещо съвсем ново", споделя Уилямс, който работи с базиран в Мексико аерограф, за да създаде персонализирани анимационни графики.
Трудно е да се сдържим и да не се присъединим към fancy бандата на бранда. Нали?