По двете крайности с "идеологията на Prada"

Креативните директори на бранда не искат да се повтарят, а само да впечатляват и да бъдат релевантни.

Димитър Андонов
Димитър Андонов 25 февруари 2022

Раф Симънс и Миуча Прада продължават да надграждат създаденото през последните две години, но все още гледат към историята на Prada.

Озаглавена "идеологията на Prada", новата есенно-зимна колекция на марката е пълна с впечатляващи отделни елементи, изкусни щрихи, декоративни пайети, флорални елементи и кожа, а видяното по подиума се движи между двете крайности - цветно, различно и деконструирано, и семпло, неутрално и класическо.

ОЩЕ ОТ GRAZIA: ДЖЕРЪМИ СКОТ НИ ПОКАЗА СЮРРЕАЛИСТИЧНАТА КЪЩА НА MOSCHINO

"Ние всъщност не искаме просто да правим модели, които са страхотни в контекста на ревюто", споделя Симънс след шоуто. "Винаги съм харесавал ексцентричните попадения, но е важно те все пак да имат смисъл в контекста на живота."

Обмисляйки "революционните моменти в историята" на марката, двамата с Прада не повтарят, а еволюират. "Искаме да живеем отново, да бъдем вдъхновени. Учим се от живота на хората", казва самата тя в друго изявление при представянето на колекцията.

"И двамата имаме това желание да развием марката, а не просто да я повторим." Ами, направиха го.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA