След мъжкото шоу от миналия месец, поканило ни на пътуване в метавселената, Доменико Долче и Стефано Габана продължaват изучаването на реалното и виртуалното.
"Опитваме се да превърнем фантазията в реалност. Правим обратния процес. Обикновено вземаме нещо, което е реално, и го развиваме към нереално, но в този случай си измисляме аватар и се опитваме да го направим реален", споделя Габана при представянето на новата есенно-зимна колекция на луксозния бранд.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: САМО IT МОМИЧЕТАТА ИМАТ МЯСТО В КЛУБА НА VERSACE
Изследването на нови територии и експериментирането с тях е водещият мотив при подготвянето на моделите - пухени якета, лачени рокли с големи ръкави, подплатени поли и издължени сака, изработени по възможно най-майсторския начин.
Оставяйки настрана леопардовите принтове и другите стилни стратегии, превърнали се в тяхна запазена марка, творческият екип на Dolce & Gabbana се насочва към по-младото поколение. И макар доста критици да не одобриха този ход на действие и да посочиха с пръст заемките от други модни къщи, хубаво е да виждаме нещо различно.
Както е ясно на всички, в крайна сметка няма такова нещо като метавселена, но има луксозни и вечни попадения в гардероба ни. "Все пак Instagram съществува само ако имаш някакъв живот извън него”, казва Долче.