Рикардо Тиши представи първото си ready-to-wear шоу на живо от началото на пандемията и за пореден път затвърди себе си като трендсетър.
Гостите на британския бранд пристигнаха в Лондон, за да бъдат настанени на големи маси с бели покривки и фин порцелан, които в крайна сметка се превърнаха в подиум за моделите. "Това е различна гледна точка – знаете ли, начинът, по който чувствам нещата, беше като много различно пътуване", споделя креативният директор на марката в бележките, съпътстващи колекцията.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: ОЩЕ 24 СТРАХОТНИ ПОПАДЕНИЯ ОТ СЕДМИЦАТА НА МОДАТА
В нея видяхме традиционните бежови нюанси, но и жълто, червено, оранжево и зелено. По деконструираните официални и същевременно ватирани палта. По обемните и засипани с детайли вечерни рокли. По големите тартан пелерини, бродираните кристали и шаловете, които напомнят на одеяло. Доста Burberry.
"Хората не искат повече да бъдат поставяни в кутии. Не само младото поколение, а всъщност хората като цяло. Това наистина е желанието на всички - да крещим свобода на фона на случващото се в света", казва още Тиши. "Понякога искате просто да затворите очите си, но, знаете ли, когато сме заедно, можем да променим нещата, макар и бавно."