Още когато Миучия Прада и Раф Симънс обявиха креативното си партньорство за Prada, двамата потвърдиха, че оригиналността ще бъде основната движеща сила за развитието на бранда.
И ето че за разлика от мъжката колекция за сезон пролет/лято 2023, перспективата при дамите е изненадващо мрачна. Свикнали да приемаме сивото, черното, бялото и кафявото като константи за по-студената част от годината, ключовите модели на марката са именно в тези нюанси. Виждаме ги между скромните проблясъци зелено, червено, оранжево и синьо.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: СЕДМИЦАТА НА МОДАТА В ЛОНДОН ОТДАДЕ ПОЧИТ КЪМ НЕЙНО ВЕЛИЧЕСТВО
Моделите извървяха котешката пътека с еднакви обувки, но в различни цветове, позволявайки на луксозните детайли, прецизната изработка и деликатните материи да разкажат историята.
Ключовите думи в нея са елегантност, непретенциозност, бизнес. А може би и успех, защото ерата на Прада и Симънс продължава изключително, изключително успешно.