Скарлет Йохансон пуска на пазара своя beauty бранд

"Това ще бъде марка за всеки, който иска кожата му да изглежда по възможно най-добрия начин с минимални усилия."

Димитър Андонов
Димитър Андонов 24 февруари 2022

Въпреки че може би не останаха много звезди без собствен beauty бранд, новините, че Скарлет Йохансон подготвя такъв, не бяха очаквани.

"Била съм лице на няколко луксозни марки през цялата си кариера и всички тези преживявания бяха наистина прекрасни", споделя самата тя в новосъздадения официален Instagram акаунт на марката, цитирайки свое интервю за мартенския брой на Vogue. "Предполагам, че винаги съм се чувствала като герой в тези кампании, докато ги развивахме. Исках да създам и представя марка, която е вярна на мен."

Звездата от "Черната вдовица" е работила с Dolce & Gabbana и Louis Vuitton през годините, но сега атакува пазара със собственото си виждане - The Outset.

Пълната продуктова гама, която ще се появи на 1 март, е пряко свързана с личния опит на Йохансон, включващ пъпки, сухота и "другите проблеми, които идват с многото часове, прекарани в стола за грим и пред камерата."

"Създадох този бранд, за да издигна на следващо ниво основната грижа за кожата", коментира актрисата. "Това ще бъде марка за всеки, който иска кожата му да изглежда по възможно най-добрия начин с минимални усилия."

Нейният съпруг Колин Жост бе сред първите коментирали присъствието на Скарлет в социалната мрежа, макар и под тази форма. "Това ли е най-добрият начин да се свържем с вас? Започвам подобна марка и бих искал да използвам снимката."

Към момента не разполагаме с повече подробности за самите The Outset артикули, но още с обявяването на плановете миналата година, източници, близки до процеса, казват, че става дума за изцяло "изчистен и достъпен" подход към индустрията.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA