Шон Мендес е лицето на новата кампания на Tommy Hilfiger.
Музикантът е част от новата колекция "Tommy X Shawn Classics Reborn", в която компанията за облекла създава дрехите от рециклирани тъкани и текстил, а за дизайните е помогнал самият Мендес.
24-годишният Шон е измислил дизайните на новите силуети, включително риза с дълги ръкави с американско знаме, светлокафява жилетка с инициали "TH", сако в университетски стил и панталон, върху който са изобразени неговите инициали "SM".
Освен звездата, в кампанията участва и сестра му Алия, както и дузина други звезди, от които и майката на Илон Мъск, Майе Мъск.
В прессъобщение Мендес разкри вълнението си от кампанията и любовта си към марката.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: TOMMY HILFIGER ПРЕДСТАВИ НА ЖИВО КОЛЕКЦИЯТА СИ ЗА ЕСЕН 2022
„Толкова съм развълнуван да работя с моето семейство Tommy Hilfiger по колекцията Classics Reborn", каза той и добави: „Колекцията е толкова специална за мен, защото създадохме тези невероятни, висококачествени, устойчиви версии на най-класическите им дрехи."
Певецът сподели и видео в Instagram профила на марката, в което каза: Чувството е невероятно да видиш как работата с Tommy оживява. Продължавам да имам този момент, в който се взирам в това малко „SM" върху логото на Tommy Hilfiger, защото когато бях дете, носех толкова много Tommy и да видя инициалите си там е страхотно."
Марката също похвали звездата в прессъобщение: „Шон е впечатляващ млад мъж и се застъпва за положителната промяна. Горди сме да си партнираме с него и да продължаваме да създаваме по-отговорно бъдеще за модата."