Ким Кардашиян често се спира на атрактивни, но същевременно релевантни решения за рекламните кампании на своя бранд SKIMS и лятната такава не е изключение.
Супермоделът и модна икона Кейт Мос е главното действащо лице в новите кадри, промотиращи широка гама продукти, които атакуват пазара на 15 юли.
"За пръв път срещнах Кейт през 2014 г. през Рикардо Тиши и моментално бях поразена от чувството ѝ за хумор, от нейната автентична и класическа красота. Оттогава сме приятели", споделя средната сестра от първото семейство на Калабасас.
Мос, превърнала се в категорична икона, споделя, че е фен на бранда още от първия му ден под светлината на прожекторите. "Това, което Ким прави с марката е толкова свежо и модерно. Тя кара жените да носят бельо, което им пасва идеално. Аз го нося, дъщеря ми го носи, дори майка ми го носи."