Алесандро Микеле никога не пропуска възможността да направи зрелищно шоу. Откакто през 2015 г. пое щафетата като креативен директор на Gucci, италианецът пренастрои кода на бранда, правейки прехода от колекции, изразяващи непоколебима сексуалност с историческа ДНК към такива, които следват ума, изяществото и практичността на всяка една визия.
Именно този преход наблюдаваме в елементите от работата на Микеле досега, както и в новата есенно-зимна колекция, представена на Седмицата на модата в Милано. Сам по себе си, творческият екип на бранда винаги комбинира визуалната драматургия с елегантни, леко странни и контрастни елементи. Този път Алесандро организира шоуто в централата на марката, официално известна като Gucci Hub. Нещата се случват така: гостите на ревюто пристигат и първото нещо, което забелязват, е огромна стъклена стена, зад която се вижда суетене около прическите на моделите и добавяне на финалните щрихи към тоалетите им. Интересното е обаче, че това не се случва зад кулисите, а шоуто вече е започнало.
Преди всичко, можем да кажем, че шоуто на Gucci за есен-зима 2020, беше многоизмерно. В края на годината на власт отново ще бъдат ярките цветове, елегантната помпозност, наслояването, обемните ръкави, драпериите, множеството аксесоари и всякакви детайли, които дават възможност да изразим себе си. Ревюто може да бъде погледнато и интерпретирано по безброй начини, при това без изричането на нито една дума. Всъщност точно това е модата – умението да водиш диалог, а дори да не се налага да говориш. Микеле го прави, Gucci също. Убедете се сами.