Това са марките с най-търсени реплики в Google

Предупреждаваме, че има няколко изненади. Другите вече сте виждали навсякъде.

Димитър Андонов
Димитър Андонов 28 ноември 2021

Фотография: PR, Profimedia

Непрекъснато нарастващата популярност на Черния петък показва, че малко хора могат да устоят на добрата сделка. И докато много модни, козметични и технологични компании наистина предлагат страхотни оферти, световната търговия с реплики се оценява на близо 500 милиарда паунда годишно.

Ново проучване на Uswitch представя онези марки, чиито поклонници не се интересуват дали ще разхождат уникат или, сещате се, фалшификат.

57

Оказва се, че първото място в модния сектор е запазено за Rolex с огромните 228 000 онлайн търсения на "фалшив Rolex" всяка година. Логично, предвид факта, че цените за истински модел започват от 4000 паунда, а някои могат да достигнат близо 17 милиона на търг.

ОЩЕ ОТ GRAZIA: КАКВИ ДРЕХИ ДА НОСИМ ЗА ВАКАНЦИЯ В ПЛАНИНАТА?

57

Второто място в списъка е за бранда на Кание Уест - Yeezy, а челната тройка затваря Louis Vuitton. Ежегодишно парижката модна къща генерира 156 000 търсения за реплики с иконичното им лого. Crocs са на четвърто място с около 81 000 търсения за "фалшиви крокодили", а на пето е Gucci, чиито модели сме свикнали да виждаме по витрините на луксозните магазини, но и по знайни и незнайни пазари в знайни и незнайни градове и села.

57

Експертите на Uswitch разглеждат отблизо и имитационни версии на емблематични технологични брандове.

Честно казано, изненадани сме да разберем, че на първо място изплува търсенето за "безжични слушалки Beats", следвано от Xbox и PlayStation. Apple са едва на пето място с 6000 души, които нямат против да сложат не съвсем истинска ябълка в кошницата си.

57

ОЩЕ ОТ GRAZIA: ANTI-AGE СЪВЕТИТЕ, ЗА КОИТО СЪС СИГУРНОСТ ЩЕ НИ БЛАГОДАРИТЕ

Щом става дума за красота, нещата стоят по горе-долу същия начин. На всеки близо 12 месеца около 1800 дами търсят по-евтина алтернатива на Olaplex. 720 са последователките на La Mer, а третата позиция с най-много кликвания в Google е за вече култовия бранд Too Faced.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA